Vyhrané zakázky a spokojení klienti jsou naši nejlepší referencí.
„Vyhledávání zakázek od ZAKK považuji za vysoce profesionální. Jejich schopnost zapracovat do vyhledávání naše specifické požadavky nám zrychluje rozhodovací proces. Oceňuji i širokou škálu vyhledávání, kterou společně rozšiřujeme.“
„Firma ZAKK byla z naší strany oslovena pro spolupráci na základě kladných referencí našich partnerů. V rámci své činnosti jsme se na ni obrátili s požadavkem na přípravu a zpracování podkladů pro nabídku k nadlimitní veřejné zakázce, o kterou jsme se ucházeli.
Spolupráce s firmou ZAKK byla bezproblémová a její zástupce nám byl při přípravě nabídky plně nápomocen.“
„Firmu ZAKK jsme si vybrali na základě kritérií stanovených v rámci výběru firem zabývajících se procesem VZ (monitoring, podpora při zpracování nabídky apod.). Firma ZAKK byla velice vstřícná při nastavení individuálních kritérií pro vyhledávání VZ a navíc je schopna zajistit i tzv. ruční dohledání VZ.
Tento benefit (ruční dohledávání) zajišťuje maximální jistotu pro zákazníka, že nebude přehlédnuta žádná VZ dle definovaných kritérií. Navíc, z pohledu přidané hodnoty, poměr cena/výkon (rozsah služby), nabídla firma ZAKK nejlepší službu z oslovených firem.
Při zpětném hodnocení poskytnutých služeb, firma plní dohodnuté podmínky v termínu a požadované kvalitě.“
“Státní a veřejná správa vypsala za poslední dva roky přes 250 zakázek na služby PR, komunikace a příbuzné oblasti za necelou jednu miliardu korun. Tři čtvrtiny z toho představovaly zakázky přímo z oblasti PR… To a ještě mnohem více vyplynulo z analýzy, kterou provedla APRA ve spolupráci s firmou ZAKK specializující se na zakázky ve veřejné správě. Jelikož zadavatelé zveřejňují zakázky na mnoha portálech a elektronických tržištích, není jednoduché je všechny dohledat. Díky společnosti ZAKK, která věnovala ručnímu vyhledávání a analýze více než 200 hodin, jsme mohli získat objektivní data o veřejných zakázkách v oboru PR a ušetřit tak spoustu času.”
Název veřejné zakázky: SH Křivoklát – projektová dokumentace – střecha Prochodité věže
Každá zakázka je jedinečná. Tato byla zvláštní tím, že zadavatel nepožadoval kopie dokladů Výpisu z Obchodního rejstříku a Živnostenské oprávnění jak je obvyklé, ale formou čestného prohlášení. V případě zakázek malého rozsahu je totiž zadavatel oprávněn požadovat doklady podle svého uvážení. Každou zakázku pečlivě studujeme, nikdy se nemůžeme spoléhat na něco zaužívané. Úspěšně jsme složili a podali nabídku, klient zakázku vyhrál.
Proč bychom se nepochválili, když je čím. Pomohli jsme získat veřejnou zakázku na projektovou dokumentaci pro rekonstrukci Státní opery v Praze.
Po rekonstrukci tak slavná Státní opera ponese rysy, které jim dá náš klient – atelier Masák & Partner. Získali práci pro svůj realizační tým a navíc i referenci pro další, ještě větší zakázky.
V čem jsme jim pomáhali? Upozornili jsme je na vypsání zakázky. Připravili dokumenty. Sestavili jejich nabídku. Vše podali a celou dobu radili co a jak. Nebylo toho zrovna málo. To úsilí ale za to určitě stálo.
Název veřejné zakázky: „Odstranění vlhkosti v objektu SOkA Sokolov se sídlem v Jindřichovicích – předprojektová příprava a návrh sanačních opatření“
Zakázky malého rozsahu jsou příležitostí hlavně pro menší podnikatele. Jednou z nich byla i zakázka na přípravu projektu pro barokní zámek v Jindřichovicích, který slouží jako pobočka Státního archivu. Ne vždy je ale jednoduché podat zakázku malého rozsahu, i když to tak může vypadat.
Zvláštností zakázky bylo, že neobsahovala návrh smlouvy o dílo. Jak tedy postupovat? Když nám něco není jasné, nehádáme. Prostě zavoláme zadavateli, nebo podáváme dotaz. Z informací nakonec vyplynulo, že klient musí návrh smlouvy podat sám. Nabídku jsme tak podali správně a ke klientově spokojenosti. Klient zakázku vyhrál.